Relația dintre Beneficiar și Prestator – fundamentul proiectului de succes.


Piața contemporană este în proces de dezvoltare!


Adesea, datorită ritmului rapid al vieții și a lipsei de timp, întâlnim multe obstacole în calea acestei dezvoltări. 
În acest sens, adesea este necesar să solicităm ajutor din partea unor resurse terțe, astfel și se naște relația dintre Beneficiar și Prestator.


Aceste relații sunt foarte benefice pentru ambele părți. Pe de o parte, Beneficiarul suportă costurile numai pentru munca efectuată, astfel încât plătește doar rezultatul final - fără costuri de personal. Pe de altă parte, Prestatorul este capabil să aleagă de sine stătător ce proiecte să execute și să stabilească costul serviciilor sale. De asemenea, el își stabilește programul și locul de muncă. Ca rezultat, sunt create condiții psihologice absolut confortabile pentru ambele părți.


În rolul Beneficiarului este o persoană (aceasta poate fi o persoană fizică, un antreprenor, un reprezentant al companiei: angajatul responsabil sau managerul, sau chiar proprietarul afacerii), care se confruntă cu o sarcină și o poate rezolva numai prin recurgerea la resurse terțe.


Prestatorul este o persoană sau un grup de persoane care îndeplinesc sarcina stabilită de Beneficiar într-un anumit interval de timp. În acest rol poate fi o persoană fizică sau o companie. Relația dintre Beneficiar și Prestator este guvernată ăn ansamblu de Codul Civil al Republicii Moldova și, desigur, punctele importante ale acestor relații sunt prevăzute în contractul sau acordul dintre părți,  în unele cazuri - în acorduri suplimentare.
Desigur, există și un  - DAR! Pentru un rezultat bun, Beneficiarul trebuie să înțeleagă în mod clar ce dorește de la Prestator, iar Prestatorul să-și înțeleagă în mod clar sarcina.

 

Un factor foarte important în succesul proiectului este relația dintre Prestator și Beneficiar. Cu toate acestea, nu mulți dintre noi acordă atenție acesteia. Deci, să vedem cum să stabilim relația corectă între Prestator și Beneficiar!


Însărcinarea trebuie să fie clară.


Beneficiarul trebuie să stabilească un scop clar, să descrie toate detaliile, caracteristicile și nuanțele sarcinii. Încercați să anticipați toate nuanțele care pot apărea pe parcurs. Un bun proverb spune: "Avertizat înseamnă Înarmat!". Cele mai minore detalii pot cauza disconfort dacă nu au fost discutate în prealabil.
 

Calitatea serviciilor.


Serviciile de calitate vor fi întotdeauna apreciate în mod corespunzător de către Beneficiar. Calitatea serviciilor furnizate de Prestator trebuie să fie la cel mai înalt nivel, pentru ca Beneficiarul să fie satisfăcut și să mai apeleze la aceste servicii pe viitor,  deoarece calitatea este cea mai importantă pentru Beneficiar.


Lucrările sau serviciile trebuie îndeplinite în termen. 


Memorați! Dacă lucrarea nu este îndeplinită în termeni, Beneficiarul are dreptul de a pretinde la sancționări. Îndeplinind un serviciu calitativ, dar și în intervalul de timp stabilit - este un mare avantaj pentru Prestator. Un Beneficiar satisfăcut va recomanda Prestatorul cunoscuților săi. Părțile ar trebui să discute întotdeauna termenele limită pentru lucrări, astfel încât mai târziu să nu existe neînțelegeri și nemulțumiri.


Politica de preț.


Prețul nu este mai puțin important, deoarece trebuie să corespundă cu volumul de muncă. Beneficiarul poate fi cointeresat, oferindu-i cel mai bun preț și convingerea că a făcut alegerea corectă a Prestatorului.

 

Comunicarea.


Prima impresie importă. Anume de ea depinde cursul conversației pe viitor. Indiferent unde comunică Beneficiarul și Prestatorul: conversație pe site, telefonic sau întâlnirea personală, nu uitați că există un număr de reguli utilizate pentru a construi un dialog de succes. Trebuie să luați o atitudine activă în conversație, să puneți întrebări și să înțelegeți exact ce presupune sarcina și implementarea ei.


Încheierea contractului.


La încheierea unui contract, nu uitați să includeți toate detaliile, chiar și cele mai puțin importante la prima vedere. Asigurați-vă că scrieți obligațiile generale ale părților, ceea ce vă va ajuta la evitarea conflictelor.
Nu uitați regula principală a colaborărilor fructuoase - aceasta este o comunicare bună, dar pentru asigurarea dvs., înregistrați totul în contract și nu veți avea niciodată probleme.


Cooperare de succes!



 

Revino la noutăți

Cererea pentru statutul de prestator a fost trimisă cu succes! Așteptați răspuns de la administratie.

Cererea pentru statutul de beneficiar a fost trimisă cu succes! Așteptați răspuns de la administratie.

Mesaje

Ctrl + Return

Mesaje

    Ctrl + Enter

    Suplinește balanța contului

    Dvs. puteți suplini contul prin următoarele metode:
    qiwi

    Prin terminalele de plată QIWI

    moldindconbank

    Achitare prin banca BC ”Moldindconbank” S.A.

    ( comision bancar 2% din suma de plată, minimum 5.00 MDL) „TASKDESK” SRL